Jaká je vaše otevírací doba, máte otevřeno i v neděli?
Otevírací dobu naleznete na našem webu v záložce kontakt, v neděli máme otevřeno pouze po telefonické dohodě.
Mohu u vás platit platební kartou?
Ano, na našich kamenných prodejnách lze platit platebními kartami, ale spíše preferujeme platbu v hotovosti, kterou lze při větším nákupu odměnit drobným dárkem.
Přijímáte platbu v cizí měně?
V kamenných prodejnách přijímáme i platbu v Eurech. Při osobním odběru jedině v případě, že budete mít přesnou částku a o platbě v EUR nám dáte předem vědět.
V případě reklamace mohu odnést přístroj k Vám na prodejnu nebo musím rovnou do servisu?
Podle platného obchodního zákoníku máte právo reklamaci řešit jak v autorizovaném servisu či přímo u dodavatele, tak u prodejce. Naše reklamační středisko je na naší prodejně ve Vysokomýtské ulici v Holicích, kam lze zboží osobně doručit či zaslat pomocí přepravní společnosti s průvodním dopisem, kde popíšete problém. Nezapomeňte přiložit doklad o nákupu zboží u naší fimy.
Přijímáte i pozáruční opravy?
Pozáruční opravy přijímáme, stačí se na nás obrátit a problém Vám pomůžeme vyřešit.
Zasíláte zboží do zahraničí?
Ano, zboží zasíláme i do zahraničí. Kompletní informace a dodací lhůty naleznete v sekci obchodní podmínky.
Zabýváte se také velkoobchodem?
Ano, zabýváme se velkoobchodním prodejem značky FIAP. Registrovaným obchodním partnerům poskytujeme velkoobchodní slevy. Podmínky naleznete na našem webu již brzy.